U.K. puts six month block on Fox-Sky deal

The British government has confirmed that it is ordering an extensive review of Rupert Murdoch's $15 billion planned takeover of Sky TV.

Read more...
Positive 0 LOL 0 Interesting 0 Sad 0 Revolting 0 Fake 0

See also